måndag 20 juli 2009

Det här gåår inte!!!! Internt så det stänker om det.

Hur tusan skriver jag ett blogg inlägg om något som får mej att skratta så att tårarna rinner bara jag tänker på det?

Jag vill ju bara såå gärna förmedla en av dom absolut idiotiskaste arb passen jag har gjort .. hittills i alla fall!
Att utlämna sina arbetskamrater utan deras samtycke är .. inte bra .. tror jag! Samtidigt kan hela inlägger relateras till mer än arb kamrater .. läser en misunnsam själ det hela kan jag säkert med den svenska avundsjukans hjälp få en fläck i protokollet så det blir till att avstå tror jag ..

Jo jag avstår!

I ställer ska jag berätta om hur jag motionerar!
Jag har en blå soffa .. en skön soffa att sova i. Samma soffa kan man slänga benet över armstödet och få upp datorni knät och surfa i timmar om man nu har den läggningen.

När jag kikade på soffan så gillade jag den från första sek .. men den är i tyg .. Härligt! man kan ligga i trosor och t-shirt utan att fastna .. är det varmt så sugs svetten upp ( sanitär olägenhet?)och man slipper vakna så där äckligt som det blir i en skinn soffa.

Hon som hade soffan före mej har djur .. en hund och en katt .. visade vilket underbart tyg det var .. Bara att dra med handen så följer håren med. Jo jag tackar ja!!
Här dammsugs det som snabbast i 2½ timme innan det känns aktuellt att ens tänka tanken på att ha nån annan än närmast sörjande i soffan.

Borde kanske förstått att det inte var så .. Hur man kan lita på en människa som avlat barn med en karl som inte finns? Även det är sant,jag har jobbat i många år med mamman till karln som inte finns. Hon hade bara två barn det vet jag,och den här ska va den tredje . Nä,nä .. nåt mysko är det!