måndag 31 augusti 2009

Ongen min ..

Sonen har ju börjat gymnasiet och blivit stor pojk .. i alla fall i en dels ögon.
I mina ögon har han gått tillbaka i utvecklingen riktigt ordentligt. G
Vaknar tidigt och äter .. försvinner och är borta en bra stund. När han kommer hem äter han,skiter (? ) och somnar för att vakna äta och skita ( ? ) och sen somna igen. Anledningen till paranteserna kring frågetecknet vid skitandet beror på att han stänger toa dörren och blir kvar där läänge .. har inte vågat kolla .. kanske sover han där oxå?

Ska dom tre åren han går på gymnasiet vara så här blir mitt liv ganska friktionsfritt! Bara se till att ha maten klar åt han så hör jag sen inte ett smack!!

Normalt sett så ska man nog vara lite stressad över att ungarna byter kommun och umgänge. Man tänker på sprit,våld och droger .. ja och naturligtvis dåligt sällskap. Jag har dragit slutsatsen att dom bekymmren kan jag lägga på hyllan!