fredag 19 mars 2010

Nu ä ho min ..

Nja,eller nästan i alla fall.
Vem? Jo kvinnan i mitt liv så klart .. Eller om man nu ska gå till början av min blogg,i min presentation står det om en häst som bara väntar på att hon ska få bli min. Och ja .. nu är hon det så fort alla papper och procedurer är klara.

Rätt lustigt .. jag har hela tiden sagt från första gången jag såg henne att hon skulle bli min .. Jag gav det hela två år iom arbetslöshet och sådant som satt sina spår ..
Dom två åren har nu gått och världens goaste och största tvåfärgade rumpa är snart min ..

I julklapp fick jag jobb,och till min födelsedag fick jag Luzzan ..
Summerar man det hela så har jag fått hästen jag alltid drömt om men inte vetat vart han fanns eller om han nu fanns .. Men det gjorde han ju och jag fann Max. Och nu då Luzzan ..