torsdag 18 mars 2010

Och så plötsligt en dag händer det

nope,jag köper ingen triss .. Inbillar mej att om jag gör det så är lyckan körd och turen vänder.
Tur ja .. eller vad man nu ska kalla det??
Jag som alltid peppat mina vänner med orden .. när det är som mörkast kan det bara vända och bli ljusar. tyvärr är det svårt att se ljuset i tunneln mellan varven har jag ju själv fått erfara under några månder ..

Men som sagt,ljuset finns där!!

Tron på människan har återvänt .. I nuläget är det inte så mycket att skriva om men det kommer så fort allt är klappat och klart .. Bara det i sej som är ståndande får huden att knottra sej på mina armar .. Ja,ja jag verkligen avskyr när människor försöker verka mystiska i sina bloggar och nu är jag där själv .. Men som sagt en uppdatering på det ämnet kommer inom dom närmsta dagarna.

Sen .. jobb .. jo jag har jobb men inte tillräckligt ..
Lustigt nog så lyckades min bror ha mej i åtanke när ett sådant dök upp .. detta trodde jag aldrig om brorsan så undrens tid är då absolut inte förbi *L*!
Har nu lämnat mina uppgifter och förhoppningsvis är mitt tredje och sista jobb snart klart. Sen kan jag pusta ut!!

Hm,vet inte om jag ska våga nämna det men .. kanske ,kanske jag får en unge till i huset oxå .. Detta ska det börja utredas om till veckan. Själv kan jag bara säja kul om den saken. Hormondraken har gett sitt samtycke så nu är det upp till soc att ta resterande beslut.

Håller för stunden på att försöka se saker och ting ur en tvåbarns familjs synvinkel. Begriper inte vad dom tänkte på när mitt hus byggdes -58 .. På den tiden var det väl inte så vanligt att en enda människa bodde i hus? mitt hus har definitivt inte potencialen för en helt vanlig "Svensson" familj .. dvs 2 vuxna och två barn .. Men problem är till för att lösas har jag hört mer än en gång så,det är väl bara att tänka till i väntan på våren och möjligheten att avsluta bygget på vinden ( ytterliggare ett sovrum ).