torsdag 25 mars 2010

Det som försvinner i snö ..

Jo då det dyker upp i tö!!

synd bara att jag inte kan skylla på snön inomhus1

Min digital kamera är spårlöst väck .. däremot har jag full koll på vart jag har betteriet .. hur kan det bli så?

Kunde för mitt liv inte förstå vart glasburkarna med tillhörander lock som hade ett innehåll med torkad lever tagit vägen. Fann burkarna när jag dammsög i går .. Dom hade Rolf hämtat,skruvat upp och naturligtvis ätit upp innehållet i.

Har under natten legat på en "våt fläck" .. jag är rumsren .. mina djur oxå .. Men när Rolf tvättar sina fötter gör han det grundligt och det har en tendens till att bli våta fläckar efter honom.
som sagt,i natt var jag helt säker på att det var en sådan som störde sömnen .. Ända tills jag insåg att under täcke och överkast har det på något vis lyckats komma en sked,en stekspade och ett lock tillhörande en fd senaps burk.