torsdag 10 september 2009

Äntligen har det hänt!!

God morgon!
Inte ofta jag tar det ordet i min mun men i dag är det faktiskt en .. god morgon. Solen lyser från en klarblå himmel,luften är hög och frisk. Hela dagen ser ut att bli ett en äkta C-vitamin.

Som om det inte räckte fick jag äntligen det jag har bett om länge ..

Förmodar att fler än mej suckar djupt och lägger många veck i pannan när man läser morgontidningen ?!
Det är likadant varje morgon,ond bråd död. Olyckor och kriser .. fattigdom ..Ja en fin samling av sådant som gör att man omedvetet släpar fötterna efter sej när dagen knappt hunnit starta.Av den anledningen som jag gärna läser morrontidningen på kvällen ..

Hursomhelst nu då ..
Kolla länken och LE!
http://www.vf.se/Nyheter/Varmland/Aterfick-sin-stulna-bil--renoverad-090909.aspx

Mera sådana nyheter VF,och ni som läser .. Håll med om att just dom där raderna gör en bra början på en dag. Man har något att prata om som alla kan läsa och som alla kan le åt.
Ruskigt mycket roligare än att vid morron kaffet summera nattens mord och andra ledsamheter!

Tror jag återkommer med en annan bilhistoria lite senare i dag .. ska bara försöka få fram bildmaterial till den först ..