torsdag 19 februari 2009

Linda Rosing Sveriges svar på John Teigen

Har som vanligt läst nyheterna till min kopp kaffe under morgonen. Vet inte riktigt hur det hände,ett föragligt misstag som jag tyvärr är rädd kommer att hända fler gånger!

Jag slant på tangenterna .. klickade ( absolut av misstag ) på en länk som sedemera ledde mej till Linda Rosing .. Min dag är nu rätt så förstörd.

Hon ska ju som säkert alla vet ha ett eget program för att träffa mannen i sitt liv. Nu anser väl jag att det har hon gjort såpass många ggr att det är helt ointressant. Mitt liv i kyskhetsbälte skulle vara bra mycket intressantare när det gäller henne ..

Inte nu så att jag har åsikter om att man byter partner då och då .. tvärtom,det är upp till var och en.

Men va tusan .. måste kyrk klockorna klämta och tidningarna informeras var gång?

Det är nu lätt hänt att få för sej en viss form av avundsjuka från min sida,något jag med en gång dementerar bestämt!

När man sedan fluktar bakåt i tiden .. Så pass långt bak att man får en förnimelse av Fadde ( hette han så ? ) Då inser man kanske att killar är inte så smarta heller! Efter alla turer i den historien som knappast gick att undgå så finns det grabbar som kan tänka sej dejta Rosing i tv dessutom .. *Suck* är rätt nöjd över att ha mitt på det torra sas.


Nog om detta! Nu över till något mycket intressantare.

Hur blir man av med hundhår? Vart kommer alla hår ifrån? Jag borstar alla katter och hundar varje dag,stoppar i och fyller en ICA kasse om dagen.
Just det,jag dammsuger oxå .. var dag naturligtvis .. det händer ibland att jag gör det två ggr om dagen.

Sedan händer något extremt konstigt under natten,för varje hårstrå som jag borstat av verkar klona sej X? ja jag vet inte .. Det blir bara mer och mer lösa hår för var dag som kommer. Fåglarna har slutat kvittra av iver att få det mjukt,skönt och ombonat i sina hem. Kontot för dammsugarpåsar överstiger kontot för hundmat osv.

När vi äter så har konversationen bytts från .. oj ett hårstrå till .. oj vad lite hår det var i maten i dag. Undrar vad socialstyrelsen har för åsikter om det?