lördag 20 februari 2010

2010 ett lyckans år??

Hoppas verkligen det!

Nu har jag rannsakat mej själv .. Sen är det bara att rannsaka ekonomin och hålla tummarna för att havreskörden slår bra dom närmsta åren ..
Neej,tänker inte på hästmat nu,det är nog jag som lär få leva på havregrynsgröt ( som jag dessutom avskyr ).

Men ..
Om jag slutar att äta lakrits plopp .. slutar att snusa och köpa ost i parti och minut så är jag en bra bit på väg.
Om mina vänner fortsätter gå upp och ner i vikt *L* .. så behöver jag inte gå naken i alla fall .. Sen är frågan .. om jag slutar snusa,har jag några vänner kvar då?

Å andra sidan .. om jag får ett jobb till så kan jag fortsätta snusa,behålla mina vänner och skippar jag ändå ploppen kan en chans till beach 2010 finnas!

Vad jag hittat på?
Den som känner mej har väl vid det här laget fattat att det rör sej om 4 ben .. inga tassar men likväl hovar!!