fredag 12 februari 2010

Det har grott i mej länge .. väldigt länge!

Nu ska jag helt enkelt tatuera mej .. Någon liten väldigt väl dold baktanke fanns det förmodligen med när jag införskaffade brorsans första tatueringsapparat!

Jag har hitills skyllt på att jag inte vågar .. min nålskräck kan knappast ha gått någon som känner mej förbi anar jag ..
Å andra sidan är det svårt att sticka ut med en tatuering numera. Jag är inte som alla andra och jag har heller ingen önskan a att få vara det. Så långt är jag ruskigt enig med mej själv men sen så går mina och mina uppfattningar åt var sitt håll.

Ska en tatuering kunna ses av andra än den som bär den? Jo förvisso av dom som får det höga nöjet att se bäraren utan kläder då men .. Vill jag ha en tatuering till allmän beskådning? Vet fortfarande inte det ..
Å andra sidan så ska den sitta på någon av mina fortfarande attraktiva kropps delar .. Dom är tyvärr lätträknade .. 3 st om jag inte har sett alldeles fel! Jag har 2 st helt klart snygga bröst och en snygg vad .. Ja den vaden som sitter på benet nu alltså!!