måndag 6 april 2009

Ny dag nya tag!

Hopplöst det här att gå hemma .. i alla fall jag blir rätt så kluven. Ett visst kreativt behov har jag men samtidigt som jag vill göra en massa saker så sätter min rygg P för en hel del.

Just nu finns det massor av att jag vill och jag måste på min lista.

Måla hallen,den är fn i tre färger. Den blå riktigt mörka är sedan jag deppade ihop för 100 år sedan .. Bra tips för den som har lätt för just att deppa ihop är följande!
* Wiskey i massor
* En riktigt mörk och dyster fär för att göra ett redan mörkt och dystert utrymme ännu mörkare och dystrare

Under tiden man målar får man enbart inta wiskey och inget annat ur näringskedjan. Att svara i telefonen eller öppna dörren när det ringer är strängeligen förbjudet. Under den tid man deppar så får varken dusch eller tandborstning förekomma. Kan lova att det råder bot bra mycket snabbare än allt vad pyskologer och pillurer heter.

Ja,med andra ord mår jag rätt så bra även om ett jobb skulle vara rätt nyttigt för min självdiciplin .. och ja ekonomin skulle väl inte gråta heller.

Trädgården är en sorlig historia!
Efter 2 år med stand by knappen intryckt för jobb och ev jobb kan den liknas vid regelrätt misär .. Jag som verkligen gillar att pyssla därute .. jag gillar att skörda det jag pysslat med osv,nu finns förmodligen en hel del tid .. ork har jag oxå. Sen blir det per automatika stopp när första låsningen träder in i ryggen .. En näve Tramadol och jag går på moln .. när man går på moln blir allt vacket och inga ytterligare åtgärder behövs trots att smärtan för stunden inte känns av. Hopplöst!!!