tisdag 28 april 2009

Gentlemän i all ära!!


Inte ofta man blir följd ända fram till dörren .. av två snyggingar dessutom!
Vet inte om det någonsin hänt mej tidigare,tror inte det i alla fall!

Men i dag hände det i alla fall,synd bara att dom hade uniform och lampor på taket.

Jo,bortgjord så det skriker om det,å andra sidan har jag alltid funderat över varför jag aldrig blir stoppad och varför jag aldrig fått blåsa! Mitt körkort har ju trots allt några år på nacken. När dom stannad framför kåken gick jag naturligtvis fram och undrade vad jag gjort nu ? Så där som man bara kan göra när man är oskyldig i bott,trodde jag ja!

Kan upplysningsvis berätta att det är en jäkla skillnad på slutsiffra på nummer plåten och siffra på skattemärket.
Visst vet jag att jag har varit disträ sedan jag blev arb lös och allt strul med arbetsledare och stämpling. Men jag trodde i min enfald att jag har/hade koll på läget. Detta kostade mej som inga pengar har 1500 kronor som jag definitivt kunde lagt på något mycket mer givande!!