måndag 4 maj 2009

Ensamstående kvinnor och löntagares rätt i dagens samhälle!

Tekniken går ju framåt med stormsteg,man kan i stort sett inte ta ett steg utan att vara övervakad av "storebror".

I ruset av mina tramadol under natten ( jag hade ont i ryggen alltså ) löste jag faktiskt till att börja med alla ensamstående mammors dilemma i dagens samhälle. I mångt och mycket tror dom flesta i sin dumma enfald att med en karl så löser sej allt ( ex typ Rosing ).

Vi som har lite mer i skallen vet dock att bara en ynka karl är lätt att finna,men att få tag på en som dessutom är funktionabel i verkligheten är desto värre.Har man barn så ska han definitivt inte ha läggning åt ett allt för stort och mindre friskt intresse för just barn. Har man djur så finns det samma krav där.

Utöver udda sexuella läggningar ska man gärna ha ett piss prov redo för ev missbruk,ja då syftar jag alltså på droger.
Missbruk finns det många sorter av,en fördel är att kolla upp spel och lurendrejeri ev köp mani .. Sol och vårare har vi väl alla läst om men i mitt fall känns det inte direkt som någon stor fara *L*.

Har en karl klarat sej så långt känns det som han har "halva inne" .. men just upplopps sträckan är väl den som ställer till med största bekymmret.
Efter att ha läst på aftonbladet under lördagen och då om män som dödar sina älskade blir man fundersam! Hur tusan kollar man om en karl är mordbenägen?? Svartsjuka kan vara något .. räcker det som underlag? Nope!! Det finns ju sjukare idioter än så ..

Psyk journaler och journaler över bokförda könssjukdommar är inte enkla att komma åt.Antalet barn och fruar kan oxå vara en fördel att ha koll på .. Just fruar och barn försvinner förmodligen inte lika lätt i vårat väl dokumenterade land men det finns säker förskönande omskrivningar där oxå.

Men som sagt
i min tramadolrosa dimma kom jag på lösningen. Man chippar ju hundar!! Varför inte ett chipp i nacken på varenda karl? Med ett snabbt och enkelt drag får man fram allt som är nödvändigt,är det rena bottenskrapet kan det räcka med texten error .. Kanske lite olika färgskalor där röd borde vara färgen för rena kapet. Tänk vad mycket tid och bekymmer man skulle bespara sej.

Alla singelmammor får en egen avläsare där fakta om vad man vill ha är inmatade och sedan matchar man bara av.

Fy tusan vad jag känner mej smart alltså!! Mera tramadol till omvärlden *L*!!!

Sen var det Löntagare!
Samma saken där,så fort man går in i en chef position så ska chippet i nacken in. Allt som har med personlighet och samarbetsförmåga matas in. Som löntagare får man då chansen att se över sin kommande anställning på samma sätt som chefen ser över sin ev kommande anställda.

I bakhuvudet finns det något som säjer mej att det finns en och annan som inte skulle uppskatta mina teorier. Men det tror jag enbart är dom som inte har rent mjöl i påsen ;-)