tisdag 5 maj 2009

Gösta/Doris

Det tar sej sade mordbrännaren!!

Visst tyckte jag synd om katten som mådde allt utom bra .. i dag inser jag hur otroligt lungt det var här hemma med en katt alt två katter där en inte mådde bra!

Utöver att Gösta/Doris än inte kommit upp i vikt är det inget som helst fel på henne! Två ggr har jag lyft ner henne från gardinstången .. dom gardinerna har fö sitt öde på tippen när katterna lämnat boet.

Min jättefina porslins blommas mega ansamling av blomknoppar är ett minne blott,förmodligen hela blomman snart!
Utöver det har jag rätt perversa märken över hela ryggen,tur jag slipper klä av mej ofentligt för ingen skulle gå på att det är två kattungar som slagits/rivstartat under täcket.

Ska nu försöka finna en fredad ljus zon till mina tomatplantor,det är inte riktigt dags för att ställa ut dom än .