måndag 24 maj 2010

Ännu en katt drabbad ..

Gunnar är död och begraven under min kaprifol. Där trivdes hon och där ligger även mina andra djur som inte längre är med. Jag hade tänkt att kremera Gunnar den dagen det blev så dags men så blev det tyvärr inte!

Med Arne är det si och så där,jag håller tummarna för att han verkligen fixar det här men magkänslan säjer något annat. Hoppas verkligen att jag för en gångs skull har fel!

I morse fann jag ännu en katt som var påverkad av något frätande,som tur är inte i munnen vd jag kunde se utan på en baktass. Eingde polisen och spädde på min anmälan .. Killen som tog emot den blev först tyst,sen frågade han om det fanns fler byar med samma namn som min .. Mitt svar blev naturligtvis nekande varpå killen yttrade .. och jag som trodde dom där små byarna var lugna och trevliga!

Nä,nu ska jag ringa miljö och hälsa .. Kattskrämman är igång igen!