lördag 22 maj 2010

Tänk vad mycket vackrare världen vore utan människor!

Två av mina katter har blivit/är förgiftade .. med något frätande. Det gör så jäkla ont i mej att någon kan utsätta djur för ett sådant lidande.
Att Gunnar min snart 17 åriga gammelkatt ska få ett så jädra ovärdigt slut. Vore en sak om hon hade varit gammal till annat än siffroena men nu var det ju inte så. Har jobbat 16 timmar dvs ett dag och ett nattpass nu. Slänga i mej en kopp kaffe och sedan bär det iväg till pappa.
Vi gjorde samma saken för 10 år sedan. Då var det Tudor som fick sätta livet till för någon idiots handlingar.

Sedan är det Arne som inte hunnit fylla 3 år än som oxå fått skit i sej. Han är inte lika illa åtgången som Gunnar men det lutar åt att även han får en allt för tidigt och ovärdig död.

Än mer skrämmande är kvarvarande katter och hundarna .. Gunnar ser ut som att hon har blivit tvingad ner i något frätande .Arne kan jag inte uttala mej om . Men tänk om nån idiot har slängt fögiftad skif i min trädgård?
Finns förmodligen många som tycker jag är löjlig nu men .. Jag ska polisanmäla det hela! Inte så att jag tror det leder till något utan mer för att öppna ögonen på andra.
Önskar inte min bittraste fiende eller något djur att behöva gå igenom det här.