onsdag 19 maj 2010

Kattskrämman är tystad ...

Jo,kommunen ringde i går och frågade hur det stog till med oljudet i trädgården. Kunde inte annat än berätta som det var .. det har tystnat! Själv trodde jag faktiskt att det var avstängt för att grannen varit ute och rotat i sin trädgård och då inte orkat lyssna på oljudet. Så var det visst inte utan det var mitt och mina andra grannars påringningar som fått tyst på eländet. Vad grannen sa förtäljer icke historien.
Men .. jag får ta itu med mina katter och reducera antalet kan erkänna att det blivit lite mycket nu.

Att allt har två sidor är väl allänt kännt .. Förut har jag haft full förståelse at jag inte fått ett knop gjort i trädgården,nu finns inga undanflykter! Ah,där ljuger jag en hel del .. Undanflykter har jag gott om!! Men inga som går hem :-(.
Så bara att ta fram kartan med mina små vita vänner och skrida till verket när dom börjar verka.