lördag 15 maj 2010

Oj som tiden går nu!



Nä det här ska inte bli någon ny hästblogg *L* men jag är ju bara helt enkelt tvungen att skicka in en bild på Luzzan oxå!

För stunden är hela livet som ett stort bollhav,dvs allt händer på en och samma gång. Jag försöker nu finna ett iofs tillfälligt men dock ändå ytterliggare ett rum i mitt hus. Inte fullt så enkelt som jag tänkt mej men det ska gå ..
Begriper inte hur man kunnat vara både tre och fyra personer i familjerna som bott i samma husen som mej på gatan .. Jag har svårt att få plats som det är nu,dvs jag och sonen och hundarna.
För att få plats med ytterliggare en hormondrake krävs det att jag tar meji kragen och avslutar vindsprojektet .. visst piskan på ryggen blir det men allt ont har något gott med sej och det är väl på tiden att det bygget blir avslutat!!

Under tiden kommer jag att flytta mitt sovrum till vardagsrummet,har precis insett att ytterliggare en drake även kommer att föra med sej ändrade vanor .. Nä,det var väl kanske ingen nyhet i sej men .. TV!! dom gluttar ju på tvn när jag numera sover .. Alltså är det ingen bra ide att ha en tv och det då i mitt combi vardagsrum .. Att två drakar kan samsas om samma tv i någon av drakarnas rum utesluter jag oxå ..
Slutar helt klart med ett otroligt djupt hål i börsen och varsin tv till drakarna .. Efter lite googlande inser jag att det även blir någon trådlös historia för det här med att få bild på dumburkarna oxå ..

Ja,ja vad gör man inte för drakarna?