torsdag 27 maj 2010

Det går åt helvete m katterna ..


En katt av numera sex stycken är än så länge utan frätskador. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ställa mej till det här? Har alla katterna lyckats samlas för att uppsöka ett trasigt batteri? Har jag varit en dålig matte och katterna är suicidala och begår harakiri??

Det känns lite kluvet att sitta och hålla tummarna för att det är en olyckshändelse som fått katastrofala följder för mina djur. Men det skulle kännas bra mycket bättre mitt uppe i eländet att få bevis på att så är det.

Det är rätt lustigt hur man blir som djurägare,även om man själv lever på vatten och luft har alltid djuren mat. Man kan stå ut med precis vad som helst så länge djuren mår bra .. förnedra mej,slå mej eller stympa mej .. Jag tar det! Men ge faan i mina barn och djur för då smäller det.

OM det ligger en illasinnad människa bakom allt det här vet jag precis hur jag ska gå till väga .. Det är det som för stunden håller mej uppe bland allt lidande jag har i hemmet nu. Jag ska skjuta i bägge knäskålarna .. Sen samma sak fast i armbågarna för att avsluta med axlarna. Efter det ska jag transportera eländet till den stora myrstacken där det bor människohatande bauta stora myror som dessutom vaktar kantarellerna som växer där. Iom att jag kollade på familjen Machanan ( stavas det så ? ) när jag var liten så vet jag att man ska gräva ner folk i sådana myrstackar ..
Får passa på att på vägen till skogen smita in till min sons far och stjäla ett par använda strumpor .. In med dom i käften på mitt offer och lite silvertejp så är pricken över i-et gjord för det ultimata lidandet!