söndag 2 maj 2010

Dom säjer att det kommer med åldern

Vill inte riktigt lyssna på det örat .. Ja när man härleder tidig uppgång till hög ålder alltså!!
Jag klev alltså upp kl 04.45 pga att jag inte kunde sova. hur surt är inte det på en skala från 1-10? Det är ju då man sover som bäst enl mej ..
hursomhelst så klev jag i alla fall upp .. På med dator och radio .. gjorde först en sockerkaka med tanke på att min chef ska ha möte i morron. Jag vet dessutom att min chef gillar socker kaka så .. Fortfarande lika pigg vevade jag i rask takt ihop en mjuk pepparkaka .. lika bra att fortsätta medans jag ändå är igång.

Släpade ut hundarna när klockan började närma sej 07,det var mycket motvilligt dom hängde på kan jag upplysa om.

Jaja .. får väl se hur länge det här håller i sej! Har pågått i en dryg vecks tid nu. Kan inte skylla på fullmånen,jag börjar visserligen närma mej 50 med stormsteg bara 7 år kvar. Känns som 7 långa år om det här ska fortsätta!

Ska för övrigt på ponnyhoppning om en liten stund .. En rätt kul tilldragelse om man har min bisarra humor!
Brukar tyst för mej själv poängsätta alla ofrivilligga avsittningar. Som tur är brukar ungarna aldrig slå sej .. Som oftast är tårarna som kommer mera av sårad stolthets karaktär så ..