tisdag 25 maj 2010

Ny dag och nya tag!

Trodde jag hade gråtit färdigt för det här året men icke! Släppte en ström i morse när Arne kom hem igen .. Han har varit ute ett helt dygn och jag var helt säker på att han lagt sej för att dö. Vem vet? kanske blir det så ändå för nu är tid bokad hos vetrinären kl 12 och ännu en tid hos doktorn för mej kl 15 .. Hoppas nu att vetten inte tar mej samtidigt .. Eller,jag litar nog mera på "min vetrinär " än vad jag gör på alla stafettläkre!

Karl-Astrid ja det är hon som pryder förstasidan på bloggen är borta och det på tredje dygnet. Naturligtvis har jag varit ute och letat men utan resultat. Jag är verkligen livrädd nu för vad som kommer med henne. Vet i ärlighetens namn inte om jag orkar med ännu en katt sönderfrätt och lidande.

Nä,ner i källaren och fortsätta försöka få Arne torr .. När han kom in var han blöt ända in på skinnet! Räcker med att jag har lungininflammation .. Överlever Arne så ska jag väl försöka mota faan i dörren när det gäller flera åkommor än frätande medel.