fredag 13 mars 2009

Fredag kväll

Hade egentligen helt andra planer för kvällen än att sitta vid datorn .. Men det är inte alltid saker och ting går som planerat. I alla fall inte i mitt liv och med tanke på dom val jag gjort ..

Any how,no big harm done .. ( kan det där verkligen va rättstavat?)

Insåg för typ 1 timme sedan hur gott det egentligen är med gin & tonic smakerna verkligen gifter sej i gommen .. lägger man sedan till spis poppade popcorn så är det snudd på gomspaltsorgasm.

Hade någon sagt till mej för ungefär 5 år bakåt i tiden att jag skulle dricka gin torde idiot förklaringen legat när till hands .. Att jag sedan skulle gilla att stå vid strykbrädan och lyssna på David Hasselhoff .. men nej det hade tett sej omöjligt och suicid varning på den framtidsutsikten.
I got freedom sjunger han ..

Ska inte utveckla Hasselhoff mer än så ,tror jag tjänar en hel del på det faktiskt.

Nä,återgår till strykningen och tackar samtidigt bredbandsbolaget som har bjudit mej på möjligheten att finna allsköns musik alldeles gratis. Efter Hasselhoff tror jag att det ska bli gammla svenska godingar .. Noice, *L* Snowstorm ger mej riktigt sentimentala minnen .. ung och nästan okysst .. Huga!! det var tider det ..

Faan tänk vad kul det skulle vara att kunna spola tillbaka bandet,om så bara för en dag.
Undrar om man skulle göra samma saker igen och ingen .. samma misstag och gå på samma uppenbara nitar?

Ja,ja .. ska fundera på det under strykningens gång!!