torsdag 19 mars 2009

Glömde ju Rosing!!

Hoppla!
Läste under morgonen att Rosing var inbjuden till Ekdahl i kväll,ämnet var visst nåt om singlar. Kanal 5 stoppade tyvärr hennes medverkan ..

Vad kan detta bero på ? Kan det ses som att man lägger någon form av munkavel på henne? Vore ju i så fall inte första gången *L* .. hennes inträde i politikens underbara värld startade ju från dag 1 med just en munkavel.

Usch,det är med skräckblandad förtjusning som jag nämner hennes namn i skrift som dessutom är en offentlig läsning.

Kan ju om jag har otur ses som en form av avundsjuka vilket jag i så fall med en gång dementerar å det bestämdaste!!

Men jag facineras av människan .. Så kändiskåt och så totalt bombad och så omskriven,just det där med att vara omskriven när det gäller henne är väl kanske inte något man önskar ha med i sitt eget CV.

Hon såg bra ut i början på sin bana,men nu .. ? Nja visst finns det dom som ser sämre ut är inget jag förnekar. Men efter att ha sett ungefär en kvart av hennes dejting såpa så är åsikten densamma .. Ingen som helst personlighet,ingen karisma .. ingenting! Eller jo,ett ego av den sorten som ger dålig smak,ego kan man gott tillåta sej vara men då ska man allt ha presterat något oxå.