lördag 31 oktober 2009

Aftonbladet

Vaknade relativt utsövd ( krävdes en hel pillur för det igen ) och funderade lite över om det är pest eller kolera att sova en hel natt.
Tror nämligen att jag är så pass trött att pilluren knackar mej rätt ordentligt och det då leder till att jag sover som en stock utan att vända på mej. Det är ju själva vändningarna som annars väcker mej eftersom ryggen kräver att jag går upp .. runt sängen och lägger mej på andra sidan av sängen.
Ja .. så sover jag på pillurer ( inga recept belaggda farliga grejer ) så får jag ondare i ryggen .. Sover jag utan pillurer så vaknar jag dödstrött och med mindre ont i ryggen ..
Lämnar dom funderingarna här ..

En balja kaffe och översikt på vad som hänt i världen under natten senare förde mej till bloggportalen på Aftonbladet.
Ville liksom inte riktigt trycka igång startknappen på mej riktigt än utan letade upp något mer att läsa.

Wow så mycket bloggar!!
Skuttade runt lite "bara så där " .. fann en lista över dom mest besöka bloggarna och drog en slutsats.

För att hamna på bloggtopps listorna i Aftonbladet ska man inte ha värst mycket kläder på sin visningsbild .. man ska va blond (det är jag ju nu igen *L*) .. Snacket i bloggen ska kunna härledas till sex eller mode ..

Jag är ingen moraltant .. jag är inte ointresserad av mode ( bara för fattig för att nyttja ) men inte faan knatar jag om det går att undvika det in på deras bloggar 2 ggr ..

Ställer mej frågan .. sjönk mina höga tankar om mej själv? Eller sjönk mina tankar om mina medmänniskor ?