måndag 12 oktober 2009

Egentligen skulle jag inte ..


Den som läser det här ska ha klart för sej att .. Skvallrar ni för pappsen ja då är jag arvslös! Tänk på att det är vid ERT köksbord jag kommer att sitta när det är mycket månad i slutet på lönen ..

Det är ER jag ringer när bilen gått färdigt på ångorna osv ..


Kan ju helt enkelt inte låta bli att publicera den enda bilden jag har av pappsen när han sjösatte båt .. förlåt BILEN *L* och båten oxå då naturligtvis .. Kan upplysa om att båten klarade sej bättre än bilen,inget som förvånar.

Att pappsen dragit ner till trafikförsäkring efter att ha kört klanderfritt i alla år utan skador så .. Samme pappsen har i många år pratat om att skaffa ny bil .. för att i nästa andetag ge sej i kast med rosten och alla delar som ska bytas .


Nu har pappsen en ny bil .. allt ont har något gott med sej,något jag alltid kommer att hävda!