söndag 25 oktober 2009

Nu är det kört igen !

Ja hösten är här .. inte den där ljuvliga hösten med alla färger och prassel i löven på vägarna .. Nä den där mörka äckliga blöta hösten,den där hösten som jag verkligen avskyr! Som om inte det räcker har jag knaprat panodil mot feber och druckit cociliana ( vet det inte stavas så men orkar inte dra ut flaskan ur kylen) för att jag håller på att hosta tarmarna ur mej.

Just snyggt det .. ryggen är lite bättre. Sömnlösheten kan med lite tur vara ett minna blott så åker jag på det här,förmodligen samma som jr hade förra veckan. Jag har inte tid med sånt här ju!!!

Men,men det är bara björnar,igelkottar å lite andra fyrbeningar förunnat att gå i ide .. Skulle ge rätt mycket för att få göra det just nu. Eftersom tom jag inser att det är helt jäkla omöjligt får jag hitta på nåt annat för lite guldkant på tillvaron.
Fann 2 st potatisar modell större i kylen .. dom ligger nu skårade i ugnen .. ett bekymmer är vad tusan jag ska göra för klet? Är nämligen eko ( ho,ho eko inte krav/grönsaks eko ) i kylen och snart i frysen oxå!!
Tänkte ta potatisarna med den än så länge hemliga röran och sätta mej framför tv-n .. ska kika färdigt på en helskön kille som heter Jeff Dunham. En buktalande komiker som mer eller mindre tog livet av mej i går kväll .. Jag skrattade och hostade så det var till slut lika bra att stänga av. Nu ska jag ta en hutt "flytande knark" innan jag sätter mej och tittar så kanske det går bättre.