fredag 9 oktober 2009

På tv ..

Mitt för stunden bil lösa liv har strukturerat om vardagen rätt ordentligt.
Jag har varit hemmavid !! Först gav jag mej i kast med att läsa Harry Potter,men det funkade inte .. Fick "spring i benen " och gav mej i kast med stryktvätten. När man ( jag ) stryker är tv-n ett måste .. jag tittar inte men det känns som att jag tittar mer än vad jag stryker .. snacka om att föra sej själv bakom ljuset!!

Först ut var bonde söker fru .. en grabb som inte haft flicka på 25 år .. Ytterliggare en pinsam tillställning som tv väljer att följa *suck*.

Sen kom "Mammas pojke " i går .. jag säjer bara herredjävlar!!!
Nån gång tidigare har jag faktiskt gluttat på den amerikanska versonen och sett det hela som just amerikanskt . Men i går insåg jag att det amerikanska även går att återfinna i svensk tappning.