söndag 11 oktober 2009

Bara att inse .. ( tack å än en gång tack )

Har man Ådi så måste man ha bra vänner ..
Bra vänner är inte alltid dom man tor är dom man mest känner!!

Jo,så kan man nog sammanfatta min bil lösa vecka! Jag som är så jävulens beroende av bilen har nu varit utan i nästan exakt en vecka .. så när som på några timmar. Det har varit ett rent helvete .. dåligt med lånebil ( pappsens är ju sprillans ny ). Sen gillar jag väl kanske inte direkt att ligga andra till last heller för den delen .. är rätt glad när jag reder mej på egen hand.

Hursomhelst är nu Ådin tillbaka hemma på min gata i byn! Helt återställs från tidigare åkommor,även om det nu är just en Ådi är jag väldigt nöjd med det hela.
Min fd bilmek kunde ju inte ta den i torsdags som det var tänkt .. jag skulle fått vänta tills nästa torsdag och det hade helt enkelt inte fungerat i praktiken ..

Men det jag vill komma till är .. Fy faan vilka underbara människor man har i sin omgivning .. Människor som i alla fall jag inte ens hade en tanke på skulle vrida och vända på sej så som det har blivit gjort bara för Ådis skull ..
Det absolut värsta är att jag inte i ord kan berätta hur snuskigt tacksam jag är .. Finns liksom inte ord så det räcker!!!

Ska nog hålla fast vid mitt ordspråk - När det är som svartast väntar alltid solen bakom hörnet -

Ett stort tack och hopp om att jag en dag kan vara till lika stor hjälp för dom som ställde upp för mej nu när det sket sej riktigt duktig!!!