onsdag 21 oktober 2009

Frustrerad!!

Kan inte sova!
Har snurrat runt fler gånger i sängen sedan kl 23.47 än vad det finns kineser i Kina ..

Det är inte fullmåne,jag har inte gjort bort mej vad jag vet ( alltså ingen form av ångest ) ingen form av pms .. Jag kan bara helt enkelt inte sova.
Jag vet iofs att det här kommer och går men jag brukar alltid kunna relatera det till något ..

Ja,ja det finns dom som önskar sej fler timmar på dygnet så jag hör väl till en av dom få utvalda!
Lika bra att försöka se nåt positivt i det hela .

Nope! hur jag än letar går det inte att vända sömnlösheten till nåt bra i da!
Skulle om jag inte haft så jäkla ont i ryggen kunnat röja lite till i källaren .. Men det lägger jag ner med en gång!
Diska? välbehövligt men vad ska grannarna tro?? Iofs,vem bryr sej men diska är inte kul så jag tar hänsyn till grannarna!

Hundarna .. vill inte ut! eller Akela vill i alla fall inte för det småduggar ute .. Bra då slapp jag det oxå!

Skulle kunna gå ut och dra fram soptunnan för sopbilen kommer under förmiddagen .. Men vad ska grannarna tro ??

En bra bok är aldrig fel,men jag har läst varenda bok minst 2 gånger så nja ..

Kanske ska knåpa ihop en insändare till VF ..
Ta ut frustrationen över den lokala fackliga avdelningen? Kan kanske bli något jag ångrar och som sen slår tillbaka .. Fast skriva insändare när man är ofrivilligt vaken och kanske inte på det bästa humöret är väl som att handla när man är vrålhungrig. Alltså inget att rekomendera!!

Nä,nu tänder jag en rökelse .. sätter på lite kaffe och drar igång Spotify. Plockar fram lite sån där musik som gör att John Blund kanske kommer förbi igen ..

Ja just det .. nån som vill ha Spotify? Jag har visst inte använt en enda "inbjudan" hinta mej så skickar jag.