onsdag 10 juni 2009

Den blomstertid nu kommer ..

Ja på fredag smäller det .. i morrn ska ungen ha kostym på sej en hel kväll!!
Gissa om jag håller tummarna för att han ska känna hur behagligt det är att ha grenen på byxorna i närheten av kulorna som normalt sett brukar förvaras i grenen.

Jag har lovat honom att aldrig mer föra å tal hur hans kläder sitter .. ja eller närmare bestämt hänger. Här kan jag skriva vad som helst iom att han inte läser :-).

Har än inte löst hur tusan jag ska kunna/hinnba plåta skapelsen? Inte nog med att han inte gillar själva kostymen,han avskyr kameror oxå. Något jag förstår iom att det är min far och då hans morfar som gjort oss sådanan. Stackars pappa kan knappast ro för att hans stora intresse är just att fotografer,men det har då satt sina spår.


Men åter till saken,det känns värre och säja att ungen går i gymnasiet än i grundskolan. Jag känner mej äldre och förväntas bete mej som just en äldre. Men jag VILL INTE!!! jag vill fortsätta hoppa i vattenpölar ha kvar rätten att tycka mer om sockerkaks smet än socker kaka. Jag vill få vara sur och trulig,ja så där som ungarna på dagis .. Jag vill kunna vara hämdlysten och långsint,det som mamma påstår att jag är för gammal för.