onsdag 16 december 2009

Ännu en anställningsinterjuv avklarad ..

Frågan är bara om jag får jobbet eller inte .. ?

Ett guldjobb med guldtider .. lönen hör till samma kategori!! Tja,jag kan ju inte annat än hoppas .. Men det har jag ju gjort tidigare så ..

nä faan upp med näsan nu! Nån gång måste det väl vara min tur oxå eller?

Gjorde en sån däringa Marie grej i går .. Ringde mitt förra jobb där jag inte får jobba pga en massa idiotiska krusiduller .. Men .. jag vart lite hetlevrad å då lyfte jag luren .. andra gör sånt på fyllan men jag lyckas visst spikans nykter oxå!
Vad det samtalet ger för utslag vet jag inte förrän på typ måndag .. Vad som i gengäld var riktigt roligt är att jag fick berättat att mina forna arbets kamrater faktiskt tagit strid för "världens ( självutnämda ) vikarie " *L* Sånt är även om det kanske inte ger något jobb ändå roligt att få höra ..

Mitt självförtroende fick sej ju ( nästan ) en lätt skrapa en sväng i sommras .. ( hm,läser du det här så bara le åt raden ) Jag fick än en gång bekräftat av en arb kamrat att jag är duktig på att baka .. Naturligtvis kläckte jag ur mej att jag är duktig på att jobba oxå .. Fick en grymtning till svar på det ;-) .. Men som tur är tror jag ju mer på mej själv än på andra så .. No big harm done !