lördag 26 december 2009

Jag erkänner!


Jag behöver en karl ..

I alla fall en karl som kan skotta snö ..
Eller en karl som har en snöslunga! Även om jag hade en snöslunga så vet jag sen den gången jag lånade pappas att det inte är något för mej!
Slungan sprutade hit och dit .. den gick dit den ville å jag körde den tillbaka!

Om jag nu ändå ska ha en karl så ska det vara en bra karl!
En som hundarna gillar .. som dom följer med ut på promenad osv.

Han får gärna ha det jag inte har .. En jordbruksfastighet med stora fina hagar .. Ett stall som är stort och luftigt och med både spolspilta och varmvatten.

Pengar på banken .. är inget måste men ett plus i kanten i alla fall .. Jag om någon vet ju att det går rätt bra utan den biten oxå ..

Sen är det en klar fördel om karln antingen inte är hemma för ofta eller tycker det är skönt att jag inte är det .. Han måste ha överseende med att bor man på landet så kan man släpa hem djur som inte har något hem i parti och minut!

Ytterliggare en fördel må vara att han frågar innan han öser upp mat på tallriken .. är det till hundarna eller människo föda ..
Inte så att karln får nån sämre mat men hundarnas är av naturliga skäl inte saltad!

Det här kan lätt tolkas som någon udda form av kontaktannons ..
Hm,ja va tusan! Dyker det upp nån med någon form av snöröjning och dessutom röjjer .. Har han sedan samtidigt det jag efterfrågar så .. vore det väl bra dumt att inte slå till! Men jag håller tummarna för att det regnar i morron och att jag kommit på mycket bättre tankar.