onsdag 30 december 2009

Dagens insikt!

Förmodligen bara den första insikten :-(.

Det är kallt!!
Riktigt kallt .. men jag har kläder som håller mej varm ända ner till fotknölarna och sedan är det stopp!
Jag har helt enekelt inga skor som håller kylan på avstånd,rätt irriterande faktiskt.

Kom precis på dagens andra insikt och det är att min bil till största sannolikhet är totalt frusen.
När jag var ute och åkte i natt för att hämta hem ett par vänner från den stora staden så kokade bilen .. Jag fyllde på och tänkte ispropp men ändå inte .. Så kokade bilen igen .. Då tänkte jag värre saker än ispropp. Så höll det på .. Väl framme på en öppen mack fylldes det på med lika delar vatten/glykol .. Då borde bilen varit tinad .. men så kokade bilen!

Ja .. ska väl kolla under huven när jag orkar ta mej ut. Sätter huvudet på att bilen är helt oberörd i behållaren .. dvs ofruset vatten ..

JÄDRA ÅDI!!!!
Nu ska den bort det är helt säkert .. Finns inte en japan som skulle krångla på det här sättet.