måndag 7 december 2009

Knorrar,öron en och annan njure å lite till!

Tro nu för busen inte att jag klagar för det gör jag då inte!!

Men när det står en gryta på spisen och kokar .. man går ut med hundarna och möter en granne som säjer .. Va gott det luktar från ditt hus!
Hur tänker man ( jag ) då?

Antingen att jag är en baddare på att laga mat ( ? ) .. Eller att mina hundar är lätt bortskämmda ..
Kan ju inte nöja mej med att bara koka .. Har smaksatt det hela med vitlök,persilja och timjan ..
Nästa fundering går då kanske inte helt otippat till .. skulle man kunna lura i nån det här?

Ops .. ett förtydligande då! Knorrar och öron kokas inte .. dom torkas. I hemtorkad version äter tom Akela upp dom .. med både fart och glädje. Affärstorkat dito godis kan hon på sin höjd ge en sniff sen är det bra för henne.