lördag 26 december 2009

Det kom en karl!

Nu är jag fri att åka vart jag vill!
Plogbilen har varit här 2 ggr .. vallen har varit stor och hög .. Undrar just om inte dom som kör plogbilar har en gemensam nämnare .. Den röda tråden bland dom lär vara en taskig barndom .. avsaknad av empati osv ..

Men,mina böner var än en gång hörda! Det kom en fyrhjuling med en karl på .. Han plogade bort vallen och lite till *L*.
Snacka om tur va!!
Inte behövde jag bli dragandes med han för resten av livet heller för han har redan sitt på det torra!!

Ska bli kul att blogga på nyårsafton känns det som .. summeringen av året kan för en gångs skull bli rätt trevlig även om den kom sent .. Men som dom säjer,bättre sent än aldrig.

Jag har bott på gatan i 10 år .. aldrig fått hjälp tidigare .. inte ens när jag hoppade på kryckor och skottade samtidigt.