onsdag 2 december 2009

Satt och läste bloggar

Det är roligt att läsa vilt främmande människors bloggar!
Eller,oftast är det roligt i alla fall! Vad jag inte tycker är roligt är när en del viker ut sej totalt .. Inget jag kan förstå att man gör. Eller är sådana bloggar till mestadels "fejk" bloggar?

Kan iofs vara jag som har ett väldigt stort behov av integritet?!

Just det .. mina jultidningar har kommit!
Än en gång Heikki Vesas års horoskop *L*! Ska man tro på vad han skriver är jag en rätt beskedlig figur faktiskt ..

Men någonstans måste det finnas nån mall som alla astrologer går efter .. då menar jag i stora drag alltså!
Jag blir i mitt stjärntecken alltid beskriven som en romantisk drömmare med ett jävla humör .. Dåliga fötter och en jävlamassa charm.

Mitt kärleksliv är en ren parodi om man ska se till horoskopen ( real horror *L*).. Å andra sidan beskriver han mej som trofast in till döden den dagen jag springer in i rätt famn! Kanske sista paret löpardojjor som sitter på nu då? För jag är för gammal nu .. ja för att ränna efter karlar alltså!
Kanske därför man ser så många unga pojkar med äldre damer ? Det är inte deras barn ... det är lata pojkar??

Mina matvanor är oxå något som han upprepar .. påstår att dom är dåliga. där har karln gruvligt fel!! Visst kan jag fastna i ett ekorrhjul .. men finns det bara ost och finn crisp hemma och inget att handla för .. ja då äter man ost och finn crisp tills det tar slut .. Sen är det bara att ge sej på nästa ekorrhjul,värre än så är det inte.

Mina bästa sidor ska va att jag är en rar och mycket anpassningsbar människa! Just ordet rar återkommer i väldigt många samanhang! Gillar det väl inte fullt ut .. låter som en gammal,liten gumma med huckle på huvudet! Där är jag väl i alla fall inte riktigt än!!

Men sen ordnar det upp sej för mej enl Heikki!
Han får till det med att jag gillar naturen .. att bara vara där utan att egentligen nyttja den för mer än lugnet,ensamheten och tystnaden.Humor har jag å där håller jag med fullständigt! Kan ju tom skratta åt mej själv ibland!

Ja .. jag är en bra vän oxå! Det iofs bara fram tills jag känner att det finns anledning till vänskap .. påvisas motsattsen så blir jag en ruskigt bra ovän! Som dessutom aldrig glömmer .. Ser ut som att han även fått med att jag är långsintare än dom flesta .. men han beskrev det på ett jäkligt snyggt sätt!

Sen kom det en Herman Hedning med jultidningaren .. illa nog å erkänna att jag köpte skiten ( till jr ) så nåt referat på den lär det inte bli!

Sist men inte minst blev det ytterliggare en örtabok med lite huskurer å annat kul.
Jag gillar sånt och SKA bli häxa i mitt nästa liv!