torsdag 3 december 2009

Stoor suck!

Fick skjuts av min väninna som jag inte vet om hon är en riktig vän eller ovän! Ja,hon som så raskt fixade att jag kan fira en riktig bling,bling jul alltså!

Tänkte inte på att när hon hämtar mej ser hon mina fönster .. har ju adventstake i det ena i alla fall .. ja i det andra ( köket ) oxå men den har inga lampor! Fick mej naturligtvis en känga för detta ..

Men .. jag har i alla fall planerat vart jag ska ha den otroligt söta halmgrisen!! Att hänga alla fina kulor jag fick ( dom ska visst va i fönstren ) tror jag kan bli av oxå .. Men först då min vän ( ? ) skrivit under på att hon kommer med dammsugaren var dag .. riktigt ser scenariot Fräs & Väs riva ner ALLT i jakten på bling,bling i fönstren .. Räcker med vad dom ställer till med i jakten på fåglarna utanför fönstren!