måndag 30 november 2009

Andra bakar lussekatter å pepparkakor ..

Själv står jag och kokar lite hjärtan .. en och annan lever och någon njure.
Skär dito i lagom stora bitar och laddar svamptorken full!

Nej .. det är inte mitt sätt att fira jul,jag lovar!
Jag har bara haft turen och komma över en massa med betoning på massa godsaker till djuren!

En balja modell STÖRRE full med allt som normala människor inte vill ha är min! Nja,inte baljan kanske men allt som ligger i den *L*. Måste komma ihåg och fota när jag hämtar resten i morron .. ser faktiskt lite makabert ut .. flyter runt knorrar och öron tillsammans med trynen å annat som passar på en gris. Allt ligger i vatten så hela synen blir lite .. morbid? Förmodligen skulle det se ännu värre ut om jag kommer med på bild med armen ända ner till armbågen står där och fiskar !! Men se det tror jag inte att jag tänker bjuda på!