söndag 15 november 2009

Mina trosor ..

Dom senaste månaderna har jag fått köpa nya trosor i parti och minut ... Dom har varit slitna på baksidan strax nedanför linningen .. Inget ställe man brukar slita trosor på eller?
Det här har irriterat mej länge .. väldigt länge! Kanske inte så mycket för att jag är tvungen att uppdatera troslådan utan mer för att jag inte riktigt begriper hur det går till ..

Jag har med lupp gått över alla mina jeans för och se om dom har något som skaver "därbak" givetvis har dom inte det och hade dom haft det så skulle jag ju kännt av det!

Men så i går kväll insåg jag vad det hela beror på ..
Spikmattan!!
Innan jag får den till rätta under ryggen far jag fram och tillbaka som en vilde .. speciellt då eftersom den fastnar i trosorna ..

Så nu återstår det att ta itu med hur jag ska lösa den biten .. visst är det kul å uppdatera underkläderna .. men just anledningen till uppdateringen är ett irritations tillfälle. Som bekant behöver jag inget mer som irriterar mej just nu!