söndag 29 november 2009

Sista Max inlägget här!

Verkligen inte så illa som det åter!
Max har ju fått en egen blogg så klart!

Men .. han gick ut i hagen i morse .. kollade runt .. skrapade med hoven å sen var det kört! Max är en gris!

Släppte ut dom andra hästarna och det var naturligtvis lugna gatan .. Inte ett skrik eller något utan mer .. jaha å nu kommer ni!
När jag mockat och donat färdigt var jag ju helt enkelt tvungen att gå ut igen .. i hagen alltså. Detta kunde jag besparat mej för jag fick snabbt en insyn i Maxs hygien .. han måste legat och gnuggat lera ett antal ggr till efter det jag gick in i stallet!Sjysst!

Hemma är det upp å ner!
Den blåa soffan fick en enkel resa till tippen .. den andra soffan står kvar i källaren och väntar givetvis på att få ersätta den blåa soffa! När? Tja .. det vette faan ärligt talat! Ska försöka få upp nån adventstake och en stjärnai fönstren i alla fall . Gardiner ska bytas,frågeställningen där är mer när?

Greta som jag trodde gått någon tragisk död till mötes efterson hon varit borta en bra stund kom hem i förrgår .. I går födde hon två dalmatiner färgade kttungar och en kopia av sej själv!
Kattlivet här hemma är inget jag längre gillar .. har gått troll i det hela faktiskt!