onsdag 11 november 2009

Fotografering ..

Ja .. hade ju tid för röntgen i morse,närmare bestämt kl 08.05 vilken jädra tid till att börja med!Det skulle tas plåtar på ländrygg och bäcken ..

Det var väl med nån udda form av skräck jag for mot sjukhuset .. Kommer ihåg när jag skulle ha jr,han låg ju fel i magen å då skulle det oxå röntgas.När jag skulle ha jr så var det tvunget med en röntgen iom att på den tiden var jag väl "sjukligt smal " ( jo det är sant!! ) eftersom han hade bestämt sej för att komma med rumpan före så skulle det kollas att kanalen ut var tillräcklig.

Inget man höjer på ögonbrynen för innan man varit med om det ..
Men ..

på den tiden det begav sej .. snart 17 år sedan fick jag klättra upp på en brits .. av med trosorna och sen .. faan vad det var löjligt .. jag skrattade faktiskt då och jag skrattar nu oxå .. Jag fick lägga mej med en linjal mellan dom läpparna som man inte pratar med .. alla som känner mej vet att jag inte är direkt blyg .. inte då heller!! Men jag garvade .. och garvade .. hela situationen var ju fruktansvärt "udda" ?!
För varje gång som linjalen petades dit fick jag ett skrattanfall och så höll det på en bra stund!
Ja,till slut orkade jag väl hålla tyst och bilderna blev tagna ..

Inte helt taget ur det blå att jag i dag hade hela den händelsen på näthinnan när jag for mot sjukhuset.

Drog faktiskt en lättnadens suck när insikten om att det räckte med att dra ner jeansen en bit för den nya tidens röntgen utrustning!!

Vet inte riktigt om dom tog bilder varje gång det lyste till i apparaten .. om så är så är mina nedre regioner förevigade 24 ggr .. Undrar om man kan få kopior på dom plåtarna *L* är nog det närmaste intimfoton jag varit utöver när jag skulle ha jr!