lördag 28 november 2009

Max är på plats!!

Vilken dag!!
Men den slutade bra som så många andra köriga dagar!

Kan inte finna ord för vilken kille jag fått tag i!! Kan bara göra lång näsa åt alla andra som aldrig,aldrig kommer att få just en Max *L*.

Hela resan gick bra tills vi hade 10 min kvar .. då började han bli orolig .. tro tusan det .. han var ju kissnödig!!
Fina herrar kissar inte i transporten! I paniken över att vara nödig råkade han trampa sej lite på foten .. men det var inga värre skador!!

In i stallet gick han .. stoppade ner skallen och började käka. Sen testades hans psyke nog rätt hårt för det var fullt ös på byggfirman när jag kom tillbaka efter att lämnat transport .. kissat hundar och matat jr.
Max var lika lugn !

Har hunnit rycka hans man .. för att vara mej blev det rätt bra! Men det ska bort en hel del till insåg jag! Hästen har en så otroligt snygg båge på halsen så det är synd att gömma den under en massa hår!
Sen borstade jag ut svansen på honom. Han har ju varit utlånad under några veckor och där tror jag antalet hästar gjort att Max inte fått mer manikyr än den på fötterna.

Men hästen är UNDERBAR!!!!
Kommer helfigursbilder på honom i morron .. i dag orkade/hann fick jag inte till några.