lördag 7 november 2009

Arg på hela världen !

Usch,i dag är en sån där dag som jag inte ska gå ut på ..
Känns som att jag vill sparka och slå på allt jag kommer åt .. Jo det är sant,tom jag kan ha sådana dagar även om det är rysligt sällan!

Jag är förbannad på hela den svenska befolkningen som har låtit bajshålet Reinfeldt styra så länge som han gjort .. än mer förbannad på dom som var med och valde honom.
Hade han verkat under andra världskriget är jag helt på det klara med från vilken sida.

Förmodligen är det Reinfeldts fel att försäkringskassan borde byta namn till föringringskassan och att dom är stoppade från allt vad charmkurser heter ..
Att min rygg är helkass kan med största sannolikhet även det läggas på Reinfelds axlar .. Det är han som dragit in folk från "golvet" inom vården.

Lägger in en låt här .. precis så känns det när jag har en - jag är arg på helavärlden dag -

http://www.youtube.com/watch?v=ME3jgoNNvXk