måndag 30 november 2009

Kattmatiner???


Två av Gretas kattungar ser verkligen ut som Dalmatiner .. ja,jag ( och Greta ) får väl vara glada om dom inte skäller!


Sonen ska tatuera sej i morgon!
Måste leta upp instruktionsboken för digitalkameran .. ska tydligen gå att spela in film med ljud på den ..
Hela jag blir lyrisk av tanken på att både kunna se och höra hur han skriker av smärta .. gång på gång *L*
Inte sjysst säjer mina vänner.. men ska ungen ha en panter på "revbenspjällen " så kan han skylla sej själv! Som den otroligt kloka mor jag är har jag inte nekat honom. Vad jag däremot har upplyst honom om är att just det stället och den stora tatueringen kommer att kännas.

Men han är sin mors son,matcho stor och stark ..
Alltså,han har pokerface,kan bita ihop och lida i det tysta när han inser att han gjort nåt jäkligt dumt!

Bilder på skapelsen kan ju inte av naturliga skäl läggas in förrän i morrn!
Men en bild på Kattmatinerna har jag åstadkommit!