onsdag 18 november 2009

En ny man / kärlek i mitt liv!


Jo då det har knatat i en ny man i mitt liv!

Rena barnarovet kan det låta som han är "bara" 23 år gammal . Fyller 24 på nyårsafton tom!


Han har hunnit med en hel del i sitt liv .. Född på Irland säjs det .. knäckt extra som polis i England (?) .. lite vagt där faktiskt .. Kom till Sverige som 7 åring och även då i polisens ägo! Han heter Max ..


Visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mej när vi for för att hälsa på honom i kväll .. Kunde ju vara precis vad som helst egentligen men .. det känns ibland som att man vet innan man ser med egna ögon. Magkänsla eller kvinnlig intuition?


Hade nog förväntat mej en svankrygg .. lite trötta ögon och gråa hår ..

Tusan heller!!


Pillemariska ögon fulla i livserfarenhet och bus!! Mycket liv alltså!

Inte en antydan till svankrygg ... kanske lite silver kring nosen men nu gillar jag ju herrar med lite grånade tinningar så det var bara charmigt!


Tänder fick jag känna på att han hade kvar i munnen .. han försökte få av mej kläderna med en gång *L* .. sjysst grabb!!

Men jag föll .. nästan som en fura ..

Han är stoor,170 hög .. kraftig som en hel karl .. inte ett spår av det fullblod som tros finnas i honom.
Han är inte Lussan .. hon är .. bara Lussan men va tusan .. man kan väl tycka om flera hästar samtidigt!!
Och jag vet att även hon ska bli min en vacker dag! Men fram tills dess kommer Max och jag att kampa ihop .. tror han har många år kvar om han fortsätter som han gjort hittills.