onsdag 25 november 2009

Han är snygg,han är framgångsrik. Han har humor och han är gift *suck*

Jag är helt övertygad om att han är den ende felfrie mannen ..

Vilka ögon,vilket kropps språk och framför allt vilken komunikation!
Mötte honom för många år sedan .. jag kan än i dag plocka fram det han sade då! Det gick liksom bara rakt in och var som en enda tvåtimmars lång aha wow upplevelse!!

Den gången var på CCC .. fråga mej inte varför jag betalade så stora pengar för en föreläsning men det gjorde jag!
Tyvärr finns inte den föreläsningen ute på nätet men här är en liten snutt på en annan föreläsning .. Tyvärr får man inte den helheten men .. det han säjer sjunker in och kan användas om och om och om igen!
Kejll Enerhag .. Firma Jag AB .. vilken människa!
http://www.youtube.com/watch?v=ACVJku_h4Og